programmingadult

ساخت وبلاگ

بهترین زیرا: چه آنها یک زبان بلوکی مانند Scratch را  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان یاد گرفته باشند یا اصلاً برنامه نویسی نکرده باشند، بچه ها همه چیزهایی را که برای ساختن نرم افزار نیاز دارند در این حجم نرم پیدا می کنند. فصل اول دانلود و نصب پایتون و نوشتن و ذخیره برنامه ها را پوشش می دهد. بخش‌های واژه‌نامه و مرجع در پشت این کتاب مفید هستند و حتی پس از اتمام کتاب و می‌خواهند پروژه‌های جدیدی بسازند، باید برای بچه‌ها مفید باشد.

بهترین زیرا: مایک مک گرات، نویسنده پایتون در مراحل آسان، چندین کتاب برنامه نویسی برای سری In Easy Steps نوشته است و کار فوق العاده ای در  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ارائه مفاهیم کدنویسی در تکه های کوچک و قابل هضم انجام می دهد. این کتاب به طور خاص برای بچه ها نیست، اما آنقدر خوب سازماندهی شده است که دانش آموزان راهنمایی، به ویژه آنهایی که تجربه ای در زبان اسکرچ یا زبان دیگری دارند، به راحتی می توانند آن را درک کنند.تا پایان این کتاب، خوانندگان می توانند صفحات وب ساده بسازند و برنامه های دسکتاپ را در پایتون بنویسند.

بهترین زیرا: هنگام یادگیری کدنویسی، اولین برنامه ای که کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  اکثر مردم به هر زبانی می نویسند، به سادگی کلمات "Hello World" را روی صفحه نمایش می دهد. تعداد زیادی کتاب برنامه نویسی برای کودکان و بزرگسالان با این اسکریپت ساده شروع می شود. نوشتن آسان است و برنامه نویسان جدید را با برخی از اساسی ترین ویژگی های یک زبان آشنا می کند. این کتاب از آن سنت پیروی می‌کند و به سرعت به مهارت‌های مورد نیاز کدنویس‌ها برای ساختن نرم‌افزار مفید از هر  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوع نیاز دارد.

کتاب های کدنویسی جاوا برای کودکان

جاوا یک زبان بسیار محبوب است که برای ساخت برنامه برای انواع سیستم عامل ها و همچنین دستگاه های اندروید استفاده می شود. همچنین رایج ترین زبان در برنامه های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علوم کامپیوتر دبیرستان است.

برنامه نویسی جاوا برای کودکان: گام به گام جاوا را یاد بگیرید و ماشین حساب تعاملی خود را برای سرگرمی بسازید!کتاب های کدنویسی برای کودکان، جاوا

بهترین زیرا: جاوا با دستورالعمل های ساده ارائه شده در اینجا سرگرم کننده و آسان است. خوانندگان نوجوان توضیحی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا، دستورالعمل هایی برای دانلود و نصب هر چیزی که برای کدنویسی در جاوا نیاز است، به علاوه راهنمایی کامل برای ساخت کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک برنامه ماشین حساب تعاملی دریافت می کنند.

بهترین زیرا: جاوا برای کودکان با هدف ساده نگه داشتن چیزها و ارائه تنها آنچه که برای هر مرحله از مراحل ضروری است را ارائه می کند. فرآیند Rning هر فصل بر اساس مواردی است که قبلاً توضیح داده شد، و بچه‌ها اصول اولیه جاوا را در مراحل کوتاهی که طاقت‌فرسا  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نیستند کشف می‌کنند.

کتاب های C++ برای کودکان

C++ تقریباً در هر کالج و دانشگاه بخشی از برنامه درسی علوم کامپیوتر است. این یک زبان سریع و قوی است که در برخی از پیچیده ترین نرم افزارهای موجود استفاده می شود. این ساده‌ترین زبان برای یادگیری نیست (احتمالاً پایتون است)، اما کسانی که به C++ تسلط دارند، نسبت به کسانی که به تلاش‌های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ساده‌تر پایبند هستند، بسیار بیشتر در مورد نحوه کار رایانه‌ها می‌دانند.

بهترین زیرا: کتاب‌های «در مراحل آسان» عموماً کوتاه (کمتر از 200 صفحه)، رنگارنگ و ساده هستند. این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. نویسنده Mike McGrath C++ را در مجموعه‌ای از درس‌های آسان با نکات تخصصی فراوان ارائه می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا بهترین شیوه‌های برنامه‌نویسی را در حین یادگیری یکی از همه‌کاره‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی موجود اتخاذ کنند. بچه‌ها می‌توانند در مدت زمان کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیار کوتاهی با این کتاب اصول C++ را بیاموزند و احتمالاً در طول سال‌ها به آن مراجعه خواهند کرد.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی مختصر و رنگارنگ برای کودکان نشان می دهد که برنامه نویسی C++ چگونه کار می کند. برنامه‌های نمونه دارای کد رنگی هستند تا بچه‌ها بفهمند که بخش‌های مختلف یک برنامه واقعاً چه کار می‌کنند. یک افسانه معنای هر رنگ را در جلو توصیف می کند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان . به عنوان مثال، کلمات سبز رنگ، یادداشت هستند و بر عملکرد یک برنامه تأثیر نمی گذارند.

کتاب های HTML و CSS برای کودکان

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 359 تاريخ : دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت: 21:41

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، فایل .exe به آموزش برنامه نویسی  دست آمده را باز کنید، روی دکمه Yes و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید و منتظر بمانید تا Visual Studio نصب شود. سپس، بخش دستگاه‌های موبایل و بازی‌ها را بیابید، کادر مربوط به زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه خود را علامت بزنید (مثلاً توسعه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه با C ++) و دکمه نصب را فشار دهید.

از طرف دیگر، اگر از macOS استفاده می کنید، بسته .dmg به دست آمده را باز کنید، روی نماد نصب کننده برنامه در پنجره باز شده دوبار کلیک کنید و در صفحه بعدی، روی دکمه Continue کلیک کنید. سپس برای نصب مؤلفه لازم برای توسعه برنامه‌های کاربردی بر اساس پلتفرم موبایل Google، کادر کنار مورد Android را علامت بزنید و برای تکمیل تنظیمات، دکمه Install را فشار دهید.

حال، صرف نظر از سیستم  آموزش برنامه نویسی عامل در حال استفاده، اگر یک حساب کاربری ویژوال استودیو دارید، از طریق آن وارد شوید، در غیر این صورت لینک را انتخاب کنید تا از این مرحله اجتناب کنید و مراحل پیکربندی اولیه مختصری که به شما پیشنهاد شده است را دنبال کنید، سپس بر روی دکمه کلیک کنید. ویژوال استودیو را راه اندازی کنید. سپس مورد Create a new project را انتخاب کنید، یکی از قالب های از پیش تعیین شده موجود را برای شروع توسعه برنامه خود انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

در این مرحله، نامی را به پروژه اختصاص دهید، مسیر ذخیره آن و نامی را که می خواهید به کانتینر اختصاص دهید با پر کردن فیلدهای مربوطه در صفحه انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه Create کلیک کنید.

پس از آن، خود را در مقابل ویرایشگر اصلی برنامه خواهید دید: در سمت راست بخش های Solution Explorer و Properties وجود دارد که به ترتیب اجازه می دهد تا ساختار پروژه و ویژگی های عناصر مختلف اضافه شده را در مرکز مشاهده کنید. بخشی را پیدا کنید که قسمت های کد را نشان می دهد، در حالی  آموزش برنامه نویسی که در بالا نوار ابزار و نوار منو با تمام دکمه ها و عملکردهای مفید برای تغییر برنامه شما وجود دارد.

هنگامی که صلاح می دانید، می توانید با کلیک بر روی آیتم File (بالا سمت چپ) و روی کلمه Save [نام پروژه] پیوست شده به منوی باز شده، برنامه خود را ذخیره کنید. سپس فایل مطابق با مسیر مشخص شده در هنگام ایجاد پروژه ذخیره می شود.

آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت آنلاین

MIT App Inventor

اگر هنوز آماده برنامه نویسی جدی برای اندروید نیستید، به اصطلاح، با استفاده از ابزارهایی که قبلاً در سطور قبلی به شما گفتم، می توانید اولین قدم های خود را در دنیای توسعه برنامه با خدمات جایگزین بصری تر بردارید. (اما حتی محدودتر).

چیزی که توصیه می‌کنم امتحان کنید MIT App Inventor است که مستقیماً از مرورگر کار می‌کند، بدون نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه شخصی، و دارای یک رابط بسیار بصری است. این رایگان است و می تواند با تمام برنامه های ناوبری محبوب استفاده شود. با این حال، برای استفاده آموزش برنامه نویسی  از آن، به یک حساب Google نیاز دارید.

هنگامی که آماده امتحان MIT App Inventor هستید، به صفحه اصلی آن متصل شده و روی دکمه Start new project در بالا کلیک کنید. سپس، نامی را که می خواهید به برنامه ای که می خواهید توسعه دهید اختصاص دهید را تایپ کنید و دکمه OK را فشار دهید. سپس رابط سرویس را با انتخاب ایتالیایی از منوی کشویی مناسب در بالا سمت راست ترجمه کنید.

در این مرحله، توسعه برنامه خود را با استفاده از ویرایشگر بصری که به چندین بخش تقسیم شده است شروع کنید: در سمت چپ لیستی از عناصر و اشیاء وجود دارد که می توانید به رابط برنامه اضافه کنید، در مرکز آن وجود دارد. صفحه‌ای که پیش‌نمایش برنامه را به شما نشان می‌دهد، در حالی که در سمت راست فهرستی از عناصر مختلف سازنده برنامه، منوی با ویژگی‌های اشیاء انتخاب‌شده و دکمه آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای وجود دارد.

برای اینکه بتوان عناصر را اضافه کردذهن مورد علاقه شما در رابط برنامه، آنها را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و آنها را به سمت بیننده در مرکز بکشید و آنها را در مکانی که ترجیح آموزش برنامه نویسی  می دهید رها کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های یک عنصر را تغییر دهید، آن را انتخاب کنید و با استفاده از بخش مربوطه در سمت راست، تمام تغییرات لازم را انجام دهید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:17

اسکرین شات نحوه آموزش برنامه نویسی  برنامه نویسی در جاوا را نشان می دهد

اگر می‌خواهید برنامه‌های جدیدی را برای اندروید برنامه‌نویسی کنید، می‌توانید از Eclipse IDE نیز استفاده کنید: برنامه‌ای برای توسعه و کامپایل برنامه‌های مبتنی بر جاوا است. با ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است. با استفاده از آن در ارتباط با افزونه رایگان ابزار توسعه اندروید (ADT)، می توان از آن برای اهداف این راهنما استفاده کرد. لازم به ذکر است که در نگاه اول، استفاده از آن دقیقاً آسان نیست، اما فقط کمی تمرین کافی است تا بدون مشکل شروع به تسلط بر آن کنید.

برای دانلود Eclipse IDE در رایانه شخصی خود، به وب سایت برنامه بروید و ابتدا بر روی دکمه دانلود 64 بیت و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، آرشیو ZIP حاصل را در هر پوشه ای استخراج کنید، نرم افزار Eclipse را در داخل آن راه اندازی کنید و روی دکمه های Yes و OK در  آموزش برنامه نویسی پنجره ای که می بینید روی دسکتاپ ظاهر می شود کلیک کنید.

در عوض، از macOS استفاده می‌کنید، بسته .dmg به‌دست‌آمده را باز کنید و نماد برنامه را به پوشه Applications در رایانه خود بکشید. پس از آن، روی آن کلیک راست کرده و مورد Open را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید تا با دور زدن محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل بر روی برنامه‌های توسعه‌دهندگان غیرمجاز (عملیاتی که فقط باید در ابتدا انجام شود، برنامه شروع شود. شروع).

در این مرحله، صرف نظر از سیستم عامل مورد استفاده، صبر کنید تا نرم افزار بارگذاری و شروع به کار کند. سپس در پنجره باز شده روی "x" واقع در کنار آیتم Welcome کلیک کنید.

اکنون باید نگران نصب ابزار توسعه آموزش برنامه نویسی  اندروید باشید: برای انجام این کار، روی آیتم Help، واقع در بالا سمت چپ کلیک کنید و از منوی باز شده، مورد Install New Software را انتخاب کنید. در پنجره بعدی، آدرس http://dl-ssl.google.com/android/eclipse/ را در فیلد روی صفحه وارد کنید، روی دکمه افزودن کلیک کنید، کادر مربوط به نصب مؤلفه ابزارهای توسعه دهنده را علامت بزنید. بر روی دکمه Next کلیک کرده و مجوز نسبی را برای استفاده می پذیرد.

سپس از بخش های مختلفی که در ویرایشگر برنامه پیدا می کنید برای شروع برنامه نویسی برنامه های خود استفاده کنید: در سمت چپ لیست تمام پروژه ها را خواهید دید. در پایین یک نوار زبانه وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی خود دریافت کنید، در حالی که در سمت راست می توانید همه اعضای کلاس انتخاب شده را مشاهده کنید.

برای شروع اولین پروژه خود، روی عبارت File واقع در قسمت سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، موارد New و Java Project را انتخاب کنید. سپس قسمت Project name را پر کرده و نامی را که می خواهید به پروژه خود اختصاص دهید وارد کرده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

در صورت تمایل، می توانید پروژه برنامه خود را با کلیک بر روی منوی File، در بالا سمت چپ، انتخاب آیتم Save Ad، با نشان دادن p ذخیره کنید. موقعیت و نامی که می خواهید به فایل  آموزش برنامه نویسی خروجی اختصاص دهید و دکمه OK را فشار دهید.

توجه داشته باشید که Eclipse IDE برای کارکرد نیاز به نرم افزار جاوا دارد که روی رایانه شما نصب شده باشد. اگر این مورد روی رایانه شخصی شما وجود ندارد، می توانید با دنبال کردن آموزش من به نحوه نصب جاوا به راحتی با آن کنار بیایید. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد Ecplise، توصیه می‌کنم راهنمای من را که به طور خاص بر نحوه برنامه‌نویسی در جاوا متمرکز است را مطالعه کنید.

نحوه برنامه نویسی با ویژوال استودیو

ویژوال استودیو

برنامه دیگری که می توانید به برنامه اندروید مراجعه کنید ویژوال استودیو است: این ابزاری است که توسط مایکروسافت در دسترس است. این برنامه رایگان است، برای ویندوز و macOS در دسترس است و به شما امکان می‌دهد نه تنها برای اندروید، بلکه برای سایر پلتفرم‌ها نیز برنامه بسازید. از زبان های برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند و رابط کاربری نسبتاً کاربردی دارد.

برای استفاده از آن، به وب سایت برنامه بروید و  آموزش برنامه نویسی روی دکمه دانلودی که در ورودی انجمن پیدا می کنید کلیک کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:12

RAM از مجموعه ای از آدرس های حافظه تشکیل شروع آموزش برنامه نویسی  شده است که می توان از آنها برای ذخیره بیت های داده استفاده کرد. در زبان‌های قدیمی‌تر مانند C، برنامه‌نویسان به کار مستقیم با آدرس‌های حافظه با استفاده از قابلیتی به نام اشاره‌گر دسترسی دارند، اما در زبان‌های مدرن‌تر این نادر است.

در نهایت، ما به مؤلفه‌ای که مطمئناً با آن آشنایی دارید، می‌پردازیم - هارد دیسک. در قیاس ما از مغز، این نشان دهنده حافظه بلند مدت است. هارد دیسک یک دستگاه داخلی یا خارجی است که داده‌هایی را ذخیره می‌کند که باید حتی پس از خاموش شدن رایانه نیز باقی بمانند.

قبل از اینکه به جزئیات شروع آموزش برنامه نویسی  بیشتر در مورد زبان های برنامه نویسی بپردازیم، اجازه دهید یک ثانیه در مورد داده ها صحبت کنیم. اما دقیقاً منظور ما از کلمه داده چیست؟

در سطح بالایی، ما به چیزهایی مانند اسناد متنی، تصاویر، فیلم ها، ایمیل ها، فایل ها و پوشه ها فکر می کنیم. اینها همه ساختارهای داده سطح بالایی هستند که ما ایجاد می کنیمe و هر روز در رایانه های ما صرفه جویی کنید.

اما در زیر کاپوت، یک تراشه کامپیوتری (مانند تراشه CPU یا RAM) هیچ ایده ای از "تصویر" یا "ویدئو" ندارد.از منظر یک تراشه، همه این ساختارها به صورت دنباله های طولانی از یک و صفر ذخیره شروع آموزش برنامه نویسی  می شوند. به این یک ها و صفرها بیت می گویند.

بیت ها معمولاً در یک مجموعه هشت تایی در یک زمان ذخیره می شوند که به عنوان بایت شناخته می شوند. یک بایت به سادگی دنباله ای از هشت بیت است، مانند 00000001، 01100110، یا 00001111. نمایش اطلاعات به این روش، نمایش باینری نامیده می شود.

۲) نحوه کار زبان های شروع آموزش برنامه نویسی  برنامه نویسی را بیاموزید

در قسمت قبل اشاره کردیم که اکثر کامپیوترها به یک CPU متکی هستند و یک CPU می تواند مجموعه ای از دستورالعمل ها را به صورت یک و صفر درک کند.

بنابراین، از نظر تئوری می‌توانیم کدی بنویسیم که به CPU می‌گوید با رشته‌بندی دنباله‌های طولانی از یک‌ها و صفرها به شکلی که CPU می‌فهمد، چه کاری انجام دهد. دستورالعمل هایی که به شکل باینری نوشته می شوند، کد ماشین نامیده می شوند.

کار کردن با آن وحشتناک به نظر می رسد، اینطور نیست؟ خوب شروع آموزش برنامه نویسی  احتمالاً اینطور است، اما من نمی دانم زیرا من بیشتر از زبان های برنامه نویسی سطح بالاتر مانند جاوا اسکریپت، پایتون و جاوا استفاده می کنم.

یک زبان برنامه نویسی سطح بالاتر مجموعه ای از کلمات کلیدی، عبارات و قوانین نحوی قابل خواندن توسط انسان را ارائه می دهد که یادگیری، اشکال زدایی و کار با آنها برای افراد بسیار ساده تر است.

زبان‌های برنامه‌نویسی ابزاری شروع آموزش برنامه نویسی  برای پر کردن شکاف بین نحوه درک مغز انسان از جهان و روشی که مغزهای کامپیوتری (CPU) دنیا را درک می‌کنند، فراهم می‌کنند.در نهایت، کدی که می‌نویسیم باید به دستورالعمل‌های باینری (کد ماشین) ترجمه شود که CPU آن را درک می‌کند.

بسته به زبانی که انتخاب می کنید، می گوییم که کد شما یا کامپایل می شود یا به کد ماشینی تفسیر می شود که می تواند توسط CPU شما اجرا شود. اکثر زبان های برنامه نویسی شامل برنامه ای به نام کامپایلر یا مترجم هستند که این مرحله ترجمه را انجام می دهد.

فقط برای آوردن چند مثال - جاوا اسکریپت و پایتون زبان های تفسیری هستند  شروع آموزش برنامه نویسی در حالی که جاوا یک زبان کامپایل شده است. اینکه یک زبان کامپایل یا تفسیر شود (یا ترکیبی از این دو) پیامدهایی برای راحتی توسعه‌دهنده، مدیریت خطا، عملکرد و سایر زمینه‌ها دارد، اما ما در اینجا به جزئیات آن نمی‌پردازیم.

3) نحوه عملکرد اینترنت را بدانید

هر نوع برنامه نویسی که می خواهید شروع آموزش برنامه نویسی  انجام دهید، با موقعیت هایی مواجه می شوید که به شما کمک می کند تا بدانید کامپیوترها چگونه با یکدیگر تعامل دارند. این معمولاً از طریق اینترنت رخ می دهد.

0. https://troyfkor54322.pages10.com/--51973344

1. https://reidkptx87532.ampblogs.com/--52407444

2. https://daltonaehl32086.blogocial.com/--51115846

3. https://myleswcgj21986.onesmablog.com/--55376949

4. https://simonmjgd84173.blogolize.com/--55442007

5. https://cristianktah32222.shotblogs.com/-30229427

6. https://holdencaxt40739.tribunablog.com/-30505733

7. https://cesarrydi21076.blogzet.com/-30972287

8. https://laneklqs53197.blogminds.com/-14372501

9. https://paxtonfkts09865.suomiblog.com/-31734019

10. https://erickostu74174.pointblog.net/--56196197

11. https://archerlwzg21907.full-design.com/--58811496

12. https://hectoraxuq39744.thezenweb.com/--52910429

13. https://chancemxgn31086.tinyblogging.com/--58717877

14. https://edgarmrux86431.ampedpages.com/--43943308

15. https://codyyfij21098.blog5.net/57465381/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

16. https://raymondlifb74020.affiliatblogger.com/67491694/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://collinjfcy75328.diowebhost.com/70830669/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://johnathanmqrs65310.fitnell.com/56370583/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://dominickhebx76417.dbblog.net/47212733/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://garrettydij20864.ezblogz.com/47238492/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://troyhldk22086.designertoblog.com/46814745/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://kameronmtzd21987.blogs-service.com/46769926/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://zanermfw24702.bluxeblog.com/47431787/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://collinyfkn01087.mpeblog.com/38727995/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://stephendyqh69247.articlesblogger.com/38636448/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://cruzbzws40730.arwebo.com/38532261/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://lanexdhj21986.blogerus.com/38441269/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://arthursxnv75432.bloggin-ads.com/38752980/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://remingtonljfb74073.blogpostie.com/38375437/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://edwinrjcz47034.blogprodesign.com/38112497/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://edgargdbx57530.blogdigy.com/-30297734

32. https://hectorqxbe09755.mybjjblog.com/-30506732

33. https://franciscovxzb98541.tblogz.com/-30958584

34. https://garrettzbcc95108.uzblog.net/-30744978

35. https://travistaed68754.canariblogs.com/-31850971

36. https://louiskoqt64107.qowap.com/75340790/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://gunnerwxau09853.blog2lea.com/63700255/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://rafaelbyuq39628.jiliblog.com/74095044/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://miloprss53297.getblogs.net/47017007/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://martingmrt63208.dsiblogger.com/47301433/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://eduardodjnr54310.ka-blogs.com/69428696/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://elliotswbe09753.blogofoto.com/46944972/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://zionrolh96295.timeblog.net/51837742/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://cristianflpr52851.acidblog.net/46854451/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://trentongyqf44333.fireblogz.com/46774896/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://raymondmrvy97642.aioblogs.com/69732289/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://shanekors53197.xzblogs.com/57641095/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://zionfkos64219.free-blogz.com/63094763/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://travistxcb86542.widblog.com/70400905/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://zanepnid59247.collectblogs.com/61897407/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://marioeikn31986.isblog.net/-33552275

52. https://mariocglm42063.blogdon.net/-32563770

53. https://edgarwkpd61421.blogkoo.com/-35531712

54. https://gregorysweh32086.alltdesign.com/-36572693

55. https://israelqwae08753.amoblog.com/-38081802

56. https://alexisrxae09765.total-blog.com/-41491879

57. https://kylersbkq77666.blog-gold.com/21480547/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://manuelutbc08642.ambien-blog.com/21432017/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://gunnerbhmq53107.atualblog.com/21317829/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://trentontckr76678.blog-a-story.com/21462986/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://chanceychm32087.blogacep.com/20811205/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://felixbinq53209.blogadvize.com/21498958/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://codytxzb97631.bloggerbags.com/20863459/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://jasperdjou74209.bloggerswise.com/21390314/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://cesarejmp42085.bloggosite.com/21456659/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://waylonrolg96295.blogoscience.com/21372452/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://rowanmjgc74073.blogproducer.com/21491850/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://dantexctz08754.blogrelation.com/21366000/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://griffindbxt41750.blogrenanda.com/21423510/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://dallasntxb98653.blogsidea.com/21528960/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

71. https://keegannjgd85184.blogthisbiz.com/21223030/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

72. https://deanzfmr65320.blue-blogs.com/21312339/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

73. https://elliotthhrt09753.csublogs.com/21271532/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

74. https://daltonngkn31976.dailyhitblog.com/21145590/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

75. https://zionfkos65320.develop-blog.com/21466398/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

76. https://paxtontqnj07306.is-blog.com/21617950/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

77. https://caidenwvod47124.livebloggs.com/21505453/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

78. https://beckettbgko43209.loginblogin.com/21531254/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

79. ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : شروع آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 17:01

خبرنامه